با لحن برند در طراحي سايت چقدر آشنايي داريد ؟ اين مقاله را ازدست

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما



 Tone of Voice يا لحن برند فقط محتواي مطالب نيست، بلکه منظور نحوه بيان آن است که بعد از  طراحي سايت مورد توجه قرار ميگيرد. اگر با لحن برند آشنايي چنداني نداريد  حتما اين مقاله را بخوانيد . درادامه همراه با  طراحي سايت باشيد . 


چرا Tone of Voice اهميت ويژه اي دارد ؟ 


لحن برند بيانگر لحن مديران آن برند است


با توجه به جمله بالايي متوجه مي شويم که فقط محصول يا خدماتي که يک شرکت ارائه مي کند مهم نيستند، بلکه هويت آن هم اهميت بسياري دارد. لحن برند در روح آن نفوذ کرده و نمايانگر شخصيت و ارزش هاي آن است. لحن برند نمايانگر افراد پشت صحنه و دخيل در کارها است و ميزان علاقه، نفرت، انگيزه و به طور کلي آنچه که آنها مي خواهند به مردم نشان بدهند مي باشد.


لحن برند شما را از بقيه متمايز ميکند بعد از  طراحي سايت 


لحن برند شما بايد با لحن ديگران فرق داشته، قابل تشخيص و خاص باشد. ممکن است در نظر گرفتن تمام اين نکات بسيار سخت به نظر برسند، اما با دقت متوجه مي شويم که آنها را در زندگي روزمره خودمان به کار مي بريم. همه ما لحن مورد نظر را در گفتار و نوشتار خود به شيوه خودمان به کار مي بريم.


لحن برند و اعتماد سازي بعد از  طراحي سايت 


طبق تحقيقات به عمل آماده ارتباط بسيار قدرتمندي بين آشنايي و اعتماد وجود دارد. ذهن ما براي پردازش موضوعي که با آن آشنايي داريم کمتر به زحمت افتاده در نتيجه در برخورد با آن موضوع بيشتر احساس راحتي ميکند. در اين شرايط از بودن در کنار آن لذت بيشتري مي بريم.


با توجه به اين واقعيت، برند شما بايد از ادبيات يکساني در نوشته هاي خود استفاده کند تا مشتري راحت تر با آن آشنايي پيدا کرده و ارتباط برقرار کند. در نتيجه ايجاد يک لحن به خصوص نقش مهمي در اين مسأله دارد.


متقاعد شدن ديگران با لحن برند شما


گفته مشهوري وجود دارد که مي گويد: “مردم گفته ها و کردار را فراموش مي کنند، اما حس خوب را هيچ گاه فراموش نخواهند کرد.” اکثر اوقات با حرف هاي خود حسي را به طرف مقابل منتقل مي کنيم. مردم به ادبيات به کار رفته در حرف ها بسيار حساس هستند بنابراين بلافاصله پس از صحبت با ديگران ذهنيت مثبت يا منفي در ذهن آنها شکل خواهد گرفت. مثلاً يک درخواست ساده را به شکل هاي مختلفي مي توان بيان کرد:


“عذر مي خوام، شما خودکار اضافه اي داريد که من بتونم اون رو قرض بگيرم؟”
“خودکار داريد به من قرض بديد؟”
“خودکارو بده به من”
بنابراين کلمات را به دقت انتخاب کنيد تا بتوانيد مخاطب را متقاعد کرده يا روي او اثر بگذاريد. به عنوان مثال سياست مداران از جملات کوتاه و ساده استفاده مي کنند تا نشان بدهند سخنان آنها صادقانه بوده و واقعيات عيني را بيان مي کند. در آنسوي قضيه کمپاني هاي مالي در بسياري از اوقات از کلمات نامفهوم و بلند و بالا استفاده مي کنند تا برتري خود را به رخ ديگران بکشند.


در نهايت آن لحن و بياني موفقيت آميز است که مخاطب اصلاً متوجه وجود آن نشود. هدف آن نيست که مخاطب نوشته هاي شما را تحسين کند بلکه بايد به کمک آن به بز


لحن برند خود را بعد از  طراحي سايت بشناسيم


براي اين کار چهار پرسش ساده طراحي کرده ايم که با پاسخ گويي به هريک از آنها و بررسي برآيندشان ميتوانيد لحن برند خود را به خوبي بشناسيد، براي استفاده از اين ابزار به صفحه لحن برند خود را بشناسيدمنظور از لحن صدا (Tone of Voice) فقط محتواي مطالب نيست، بلکه منظور نحوه بيان آن است. براي دست يابي به لحني مناسب نه تنها بايد کلمات درست را انتخاب کنيد، بلکه بايد آنها را به درستي در کنار هم قرار داده و با ريتم
مراجعه نماييد.


 نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت کرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارين وب تجربه کنيد .


 


منبع:طراحي سايت




ãäÈÚ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها